Nog beter en nog sneller Aan Tafel met het nieuwe E-Commerce platform van Van Hoeckel. Het protaal zorg voor nog meer snelheid en bestelgemak voor haar gebruikers.
Van Hoeckel ziet de drie belangrijkste maaltijdmomenten als de mooiste momenten van de dag. Voor nieuwe en bestaande gebruikers van het E-Commerce platform Aan Tafel is het bestellen van complete maaltijden een feestje.
De bestelapplicatie van Aan Tafel is namelijk compleet vernieuwd, legt Dennis Albinus als adviseur van Van Hoeckel uit. Het bestellen is niet alleen gemakkelijker, maar ook nog een veel leuker geworden.“Het complete bestelproces is helemaal ingericht op de hedendaagse wensen van de huidige en toekomstige zorgprofessional. Je kunt makkelijker en sneller producten zoeken, onder andere door het door gebruik maken de nieuwe zoekfilters en ingebouwde algoritmes. Ook kan het systeem ‘onthouden & leren’ van de eerdere bestellingen, zodat je nog makkelijker de juiste producten en maaltijden kan vinden. Het systeem maakt op basis van het gedrag de juiste suggesties. En daar blijft het niet bij er zijn nog tal van vernieuwde en verbeterde functies.”
De omschrijving ‘intuïtief’ die door Dennis wordt gebruikt, is misschien wel de meest concrete omschrijving van het E-Commerce platform. “We hebben een flinke pilotgroep van 20+ klanten”, vertelt Dennis. “We hebben de pilotgroep alleen een gebruikersnaam, password en de juiste url gegeven. Dat was voldoende, de rest ging vanzelf en de reacties zijn uitsluitend positief.”
Vooral de vernieuwde zoekfuncties in het platform spreken de (huidige) gebruikers aan. Een maaltijd met rijst, maar waar absoluut geen pinda’s in mogen zitten? Voor het platform is het geen probleem. Ingrediënten selecteren voor nasi voor tien personen, met verschillende portiegrootte? In een paar kliks is het geregeld. Dennis: “De klant heeft gemiddeld nog maar fractie van de tijd nodig voor zijn bestelling. Op die manier geven wij de bestellers via de applicatie kostbare tijd terug, tijd die men weer kan investeren in de zorg voor de patiënten”
Maar de nieuwe applicatie is nog veel meer, legt Product Owner Ruben Pijnenburg uit. “Via datagedreven (datadriven) marketing kunnen we steeds meer gepersonaliseerde producten en gerechten aanbieden en daarmee de bestelomgeving en bestelgemak blijven verbeteren. Om dat juist te kunnen doen, bestuderen we data, leren daarvan en stemmen we er slimme algoritmes op af. Zo proberen we nog meer het verschil te kunnen maken voor onze klanten.”
Ook Van Hoeckel zelf is erg trots op deze mooie onderscheidende E-Commerce platform door middel van ontzorging.“Onze klantenservice ontvangt minder telefoontjes en mails ter ondersteuning van het bestelproces”, verwacht Ruben Pijnenburg. Het gaat ons dus waarschijnlijk ook nog meer omzet opleveren. Maar het belangrijkste: we laten hiermee duidelijk zien waarom Van Hoeckel de onbetwiste marktleider is op het gebied van eten en drinken in de zorg.”
De pilot is voorspoedig verlopen: Ruben verwacht dat in december alle circa 1.500 Aan Tafel klanten gebruik kunnen maken van het nieuwe E-Commerce systeem.
Wil je er meer over weten? Dat kan, via de link hieronder kom je op Aan Tafel 3.0